Pozityvus sūkurys (2 iš 4)

ŠypsokisKas negaunate mano naujienlaiškio noriu pasidalinti, kad neseniai užtikau vieną įdomią knygą kurią rekomenduoju ir jums:

„The Upward Spiral: Using Neuroscience to Reverse the Course of Depression, One Small Change at a Time“ by Alex Korb PhD

Joje kalbama apie tai kas padeda išlikti pozityvumo sūkuryje (Upward Spiral) remiantis mokslu apie smegenis. Vienas iš patarimų, kurį senieji mokymai ir taip žino, yra jausti DĖKINGUMĄ.

Kas neketina skaityti knygos glaustai pakomentuosiu:

Dėkingumas pasak neoromokslininkų yra vienas iš būdų, kaip save pakelti iš visiškai beviltiškų situacijų: nuovargio, pykčio, susierzinimo, nevilties, kaltės, gėdos ir begalės kitų blogybių. Mokslininkams jau aišku, kad dėkingumas mus veikia teigiamai daugeliu lygių, net ir biologiniame lygyje. Jei kalbėtume chemikų ir mokslininkų terminais, dėkingumas įtakoja ir veikia smegenyse vykstančius cheminius procesus taip, kaip kai kurie antidepresantai, stimuliuojantys dopamino gamybą. Dopaminas, pasak mokslininkų, yra atsakingas už pilnavertį socialumo jausmą. Dėkingumas taip pat stimuliuoja serotonimono gamybą, kuris atsakingas už laimės pojūtį ir daugelį kitų procesų, kurie mus veikia pozityviai.
Šis jausmas gydo, leidžia mums gerai jaustis ir padeda išlikti pozityviame sukūryje/lauke.

Jei mokslininkai būtų žinoję pastarąjį faktą praėjusiame šimtmetyje, dabar tikriausiai gyventume kitokiame pasaulyje.

Tačiau kaip DĖKINGUMĄ pažadinti savyje?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *